איך להגדיל אחוזי פתיחה של ניוזלטר

המאמנת לירון גור שטיגמן מ"כלים" שאלה: "איך לעקוף את זה שרק 28% מרשימת התפוצה שלי רואה את המיילים שאני שולחת?"

אז ללירון ולכל מי שמתחבט באותה שאלה, מוקדשת ההדרכה השבועית.

בשביל לענות על השאלה של לירון, דבר ראשון נפרק את הבעיה לגורמים:

  • המיילים שלנו בדרך כלל מגיעים לתיקיית קידום מכירות בג'ימייל

  • גם אם המקבל ראה את המייל, הוא לא תמיד פותח אותו

איך נפתור את בעיית תיקית קידום המכירות?

חקרתי איך מומחי שיווק ברחבי העולם מתמודדים עם בעיית קידום המכירות והתשובה שהגעתי אליה היא שאין דרך אמיתית לעקוף את הבעיה.

מה שהם כן עושים, זה שברגע שנרשמים באתר שלהם, מיד קופצת חלונית שמסבירה "אם אתה רוצה לקבל את ההדרכה הזו וההדרכות הבאות ברגע שאני שולח אותם, דאג להעביר את המייל שתקבל עכשיו לתיקיית הדואר הנכנס". כך ג'ימייל מבין שהמיילים מהאדם הזה מעניינים אותנו וממשיך לשלוח את המילים לתיקיה הזו.

יתרון נוסף הוא שככל שיותר אנשים יוציאו את המייל שלכם מתיקיית קידום המכירות, ג'ימייל יבין שכנראה המקום שלכם באמת לא שם ויתחיל לשלוח אוטומטית גם למשתמשים חדשים, את המיילים ישר לתיקיה המתאימה.

בנוסף, תזכירו גם במייל הראשון שאתם שולחים לנרשם החדש, להעביר את המייל לתיקיית הדואר הנכנס.

אם כבר מדברים על זה... אפשר לבקש מכם משהו? אם אתם נהנים מההדרכות שלי, העבירו את המיילים שלי לתיקיית הדואר הנכנס...

איך גורמים למי שקיבל מייל, גם לפתוח אותו?

הכל מתחיל בכותרת. כותרת טובה צריכה גם ליצור עניין וגם לרמוז מה קורה בפנים. לאחרונה קיבלתי מייל ממאמן לחיים טובים עם כותרת דומה לזו "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?".

נשמע טוב, נכון? כותרת שגורמת לעניין? האם האם הכותרת הזו מעניינת אותך עד כדי השקעה מזמנך לפתיחה וקריאה? לא כל כך... כותרת כזו תתפס אצלנו כפרסומית מידי ולא תזכה לאחוזי פתיחה גבוהים.

כותרת טובה שתגדיל לאותו מאמן את אחוזי הפתיחה יכולה להיות "הרגל קטן שיעזור לך להגיע בזמן לעבודה". תקראו את הכותרת שלכם מנקודת המבט של מי שרואה את המייל שלכם כשהוא עייף ויש לו כמה מיילים לקרוא בזמן מוגבל- מה יגרום לו לפתוח דווקא את המייל שלכם?

הניוזלטר שלי, למקרה שהתעניינתם, מקבל אחוזי הפתיחה של בין 45% לבין 80%. ממה נובע ההבדל? 80% הם מי שנרשמו לקבל מידע ספציפי על קורס שמעניין אותם ובין 45-60% הם מי שמקבלים ממני כל שבוע מייל ואולי קצת נמאס להם ממני או שהכותרת לא מספיק עניינה אותם השבוע.


פוסט חשוב
פוסטים אחרונים
ארכיון הבלוג
חפשו לפי תגיות
No tags yet.
עקבו אחריי גם ב...
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square