-

איך להביא לקוחות מקידום ממומן בפייסבוק?

אתמול כתבתי פוסט באחד מהפורומים בפייסבוק, על כך שבעקבות פגישת לימוד ממוקדת על קידום ממומן בפייסבוק, עזרתי ללקוח להחזיר את ההשקעה שלו פי-2 תוך יום אחד (כולל את ההשקעה על פגישת הלימוד).

הפוסט קיבל המון לייקים והכל היה נראה אידילי- שמים תקציב של כמה עשרות שקלים ליום ומיד מחזירים את ההשקעה פי כמה.

אבל, מה האמת?

הרי ברור שקידום ממומן לא עובד אותו דבר לכולם, אז- איך לעשות אותו הכי טוב?

מתחילים באסטרטגיה

כמו בכל פעילות שיווקית שאנחנו מחליטים לעשות, חושבים קודם מה המוצר שלנו ומתי במהלך השנה הכי כדאי לנו לשווק אותו. אני מציעה להכין הכל מראש בתוכנית השיווק השנתית ולא ליצור קמפיינים דחופים "מעכשיו לעכשיו". הרבה יותר נוח להתכונן מראש לתקופת הקמפיין, לארגן גרפיקה, להחליט האם נרצה להציע מבצע או רק ליידע את הגולשים על המוצר שלנו. ומה שהכי משפיע- להחליט איזה מוצר מגוון המוצרים שלנו נפרסם בכל שלב בשנה. אם אנו מציעים מוצר שמתאים כמתנה לגננות למשל, נרצה לפרסם אותו לפני פסח ולקראת סיום שנת הלימודים. אבל בשביל שלא נתקע בחודש יוני עם קמפיין חדש אחרי שרוב ההורים כבר קנו מתנות, או לפחות החליטו מה יקנו- כדאי לתכנן בזמן ולעלות עם קמפיין מוכן כבר במאי.

מיקוד, מיקוד ומיקוד

פייסבוק נותן לנו כלים למקד את קהל היעד שלנו לפי דמוגרפיה, גילאים, מין, תחומי עניין ועוד. ככל שנמקד יותר את הגדרות הקמפיין, כך נחשוף אותו לקהל היעד הספציפי שלנו. המיקוד הזה מאוד חשוב בעיקר בגלל התקציב שלנו- אם נפרסם רק לקהל יעד רלוונטי, נקטין את עלויות הקמפיין ואת המחיר שנשלם לכל קליק.

תחת מיקוד אני מכניסה גם את התוכן השיווקי- אם נדע לכתוב את התוכן השיווקי כך שיפנה לקהל היעד שלנו בשפה שלו ויניע לפעולה, נראה ביצועים טובים יותר לקמפיין.

לא לשכוח לנטר את הקמפיין

פרסום הוא לא "שגר ושכח". צריך להכנס להגדרות הקמפיין כל יום יומיים, לראות אילו מהמודעות שלנו עובדת הכי טוב, לחשוב למה היא עובדת יותר טוב מהאחרות ולשפר את הקמפיין בהתאם. יכול להיות שנגלה שסוג פרסומת אחת, שהיינו בטוחים שהיא זו שתביא הכי הרבה לקוחות, מראה ביצועים פחות טובים מהאחרות. במקרה הזה, נשנה את הפרסומת או נשהה אותה ונגדיל את תקציב הפרסומת שעובדת יותר טוב.

מוזמנים להרים קמפיים קידום בעצמכם או לקבוע עימי פגישת לימוד ממוקדת על שיווק ממומן בפייסבוק, שתתאים בדיוק עבורכם ועבור הלקוחות

#פייסבוק #קידוםממומן

פוסט חשוב
פוסטים אחרונים
ארכיון הבלוג
חפשו לפי תגיות
No tags yet.
עקבו אחריי גם ב...
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square